Har du en nettbutikk så selger du mest sannsynlig produkter eller tjenester. Det er selvsagt viktig at butikken først og fremst fungerer som den skal.
Trafikk til din butikk er viktig for en god omsetning. Det er mange måter å øke trafikken på, men det er også viktig at dine besøkere blir nysgjerrige på ditt konsept kommer tilbake til deg igjen. Derfor er det viktig med innhold som fenger og engasjerer. Det vi skal ta for oss i denne artikkelen er hvordan du som står bak ditt konsept kan styrke båndene til dine besøkere.
Det er selvsagt viktig å vise sine produkter på en oversiktlig og korrekt måte, men i tillegg bør du formidle innhold som gjør at dine produkter eller tjenester blir satt inn i en sammenheng. Det vil oppleves som en verdi knyttet til deg og dine produkter.
Vi ser at alt for få forteller hvem de bak butikken er. Lag gjerne en egen side i din butikk der du forteller om deg selv og ditt konsept. Skriv også i en blogg i din butikk og i sosiale medier. Eksempler på hva du kan formidle:
På denne måten blir dine besøkere kjent med deg og ditt konsept. Å gi noe ekstra og å spandere på seg selv er veien til suksess. Ved å åpne dødrene slipper du inn dine kunder og ønsker de velkommen.
Lykke til!
Pennestrøket 13, 1850 Mysen
+47 997 41 406
hei@shoppingnorge.no