Hvordan få kunden til å trykke på “Kjøp”

Når en kunde er inne i din butikk hjelper det lite om det ikke blir noe salg. Så hvordan skal du få kundene til å klikke på kjøpknappen?

  • Pass på at alle opplysninger om deg og ditt selskap er på plass så kunden føler seg trygg.
  • Sørg for at informasjon om retur og reklamasjon er oppført tydelig og klart.
  • Ha tydelige bilder og gode produktbeskrivelser.
  • Informere om betalingsløsninger og tilbyr du faktura med kreditt så opplys tydelig om det.
  • Informere tydelig om kostnader for frakt og leveringstid tidlig i prosessen slik at du unngår avhopp i kassa.
  • Forenkle prosessen så mye som mulig for å unngå unødvendige prosesser fra produktene ligger i handlekurven og til de skal betales.
  • Ha gode betalingsløsninger og en god checkout.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Vi kan hjelpe deg med dette og mye mer! Hør av deg til oss!

Usikker på hva du er ute etter? Vi tar kontakt og hjelper deg videre.

Kundefokus

Vi står med dere i fremgang og motgang, se på oss som din partner i din bedrift så lover vi å hjelpe med mer en dere trodde var mulig.