Skip to main content

TeamWork – DreamWork

Jeg jobber med markedsføring og salg. Med 20 års erfaring fra min egen nettbutikk, brenner jeg for at det skal være gøy å drive med nettsalg.
Publisert: 02/04/2024

Vi snakker ofte om teamwork i vårt arbeid, og det har vært grunnsteinen i alt arbeid vi gjør med våre kunder fra dag én.

Men hva mener vi med teamwork? Jeg tenkte å utdype dette her, for det er et stort og flott begrep. Men hva innebærer det egentlig, og hva betyr det for oss?

Alt bygger på en og samme tanke

Da vi tre startet vårt selskap, kom vi fra litt ulike steder. Det som var felles for våre erfaringer, var at selskapene vi tidligere hadde vært en del av, ikke hadde nok tid til å engasjere seg i kundene sine. Arbeidsdagene var ganske så presset, og det ble litt «produksjonsbånd» for å si det rett ut. Jeg har selv drevet nettbutikk i 20 år og hadde opplevd flere ulike nettbutikk-leverandører. Og ja, jeg fikk hjelp når jeg trengte det, men jeg følte aldri at hjelpen jeg fikk var slik at jeg rakk å forstå og lære meg ting godt nok. Jeg satt ofte igjen med en følelse av å «ikke skjønne noe av IT», og det ble litt stress. Når jeg hadde spurt om samme ting 2-3 ganger ga jeg opp, og skjønte fortsatt like lite. Det gikk helt enkelt for raskt for mitt kreative hode.

Løsningen ble å bruke veldig mye tid på IT-konsulenter, noe som blir veldig dyrt i lengden. Her har jeg lyst til å nevne at jeg satte av ca 25.000,- i budsjett til dette i måneden, noe som var helt «innenfor», men jeg brukte alltid mer. Hver eneste gang.

Når vi startet Shopping Norge var det viktig for oss å «teame» tettere opp med kundene, og virkelig gjøre en god jobb. Målet var at kunden skulle føle at de fikk den hjelpen de trengte og hadde rett på. Derfor bestemte vi oss tidlig for å legge til rette for at kundene skulle få en god opplevelse av å «eie sin butikk».

Hvordan gjør vi det?

I førersetet i egen butikk

Når vi starter opp et nytt prosjekt hos oss, sørger vi alltid for å ta med oss kunder på hele reisen. Dette gjør vi for å sikre at kundene kan administrere butikken sin effektivt når den går live. I tillegg har vi alltid en grundig opplæring ved lansering slik at kunder skal føle seg trygg, og klare for drift og satsing. Og hvis noen trenger en repetisjon på opplæringen så får de det.

Etter lansering

Etter lansering passer er vi alltid «påkoblet», så vi kan hjelpe butikken i gang. Noen trenger oss mye, noen trenger oss lite. For å fange opp de ulike behovene så har vi laget litt ulike support-pakker, som man kan benytte seg av. Det siste produktet er et fordelaktig klippekort. Hør med oss om det. Og det er allerede flere som har benyttet seg av den gode løsningen.

TeamWork

Vi jobber tett med våre kunder og stiller som en del av driftsteamet til nettbutikkene når det trengs. Våre kunder skal aldri føle at de jobber alene, men at de har oss med på laget. For lykkes våre kunder, da lykkes vi også. Sånn er det bare!

Å se kundene våre

Vi er opptatt av at våre kunder skal føle seg «sett». Likevel… våre dager kan også noen ganger bli ganske så fulle, men vi har møter sammen her hos oss og koordinerer alt slik at ingen skal bli glemt bort. 2 ganger hver måned går vi også igjennom «hele lista» med nettbutikker og ser over butikkene for å kunne komme med forslag til forbedringer. Ja vi ønsker jo at alle skal lykkes best mulig.

Vi ønsker at enda flere benytter oss

Mange bruker oss, også daglig i driften, men vi hadde virkelig ønsket at enda flere benyttet oss og den kompetansen vi har her på huset oftere. Kunnskapen er bred og solid og vi ser at de kundene som tar del i den lykkes bedre med sin satsing.

Det er så mye vi kan hjelpe til med og vi ønsker alltid å ta en prat for å se hvordan vi kan ha et godt teamwork sammen. Så om du ikke bruker oss i dag så hør av deg så kan vi ta en prat om hvordan vi kan hjelpe deg med å lykkes fremover!

Hilsen Pia
99741406
pia@shoppingnorge.no 🙂